CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, January 21, 2011

Hari Lahir

hari nie nk citer pasal tarikh lahir...
bestkan dapat celebrate besday every year n dapat hadiah every year from fwen...
sgt best semua tue..
herm..sedih..sedih..
bukan sedih pasal pe pun..
pasal profile blog nie tk terima tarikh lahir saya.
sedih la saya..
susah payah ibu saya lahirkan saya dan ayah saya besarkan saya blog nie tk nk terima tarikh tu..
herm...
bile saya letak je tarikh lahir saya die tulis Please correct the errors below..
tgk2, tarikh lahir saya..
dh memang betul saya dilahirkan 29 Februari so accept jela..
kenapa mesti please correct plak..
tk caya tgk nie..
sedih..sedih...
tpi tue la...tabahkan lah diri..
semoga saya jadi kuat dan sihat...
hahaha..tk de kene mengena...
ok lah, happy2 kan diri sendiri di pagi2 buta nie..
bye..
continue next time about another story...

2 comments:

Unknown said...

siannye besday lamu 4 year sekali :)

keynah said...

tau tk pe...
sian kan..hehe