CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 30, 2010

~kAwAN~

kawan adalah sesuatu yang menggembirakan..betulkan??kawan tempat mengadu,tempat menangis, tempat bergaduh dan segalanya..enjoy pun sesama..

senang citer semua orang de kwn baikkan??i pun de jugak..hehehe...

MAZIAH MUHAMAD NORDIN

mia adalah kwn aku dari semester satu aku masuk poli, aku kenal die pun melalui kwn aku lgi sowng..tpi skang dh tk kwn..hehehe..rapat jugak nya mia..mana tk nya masuk sem dua satu bilik ngn die plak...hahaha..masa tue sgt bnyk kenangan bersama dgn nye...nangis kt bahu die, die gigit aku smpi lebam tgn aku nie..kalau die geram je aku lah jadi mangsanya..haha..die sgt baik hati dan sgt penyayang..aku amat sygkan die..terima kasih mia kerana bagi saya mengenali diri kamu...saya sygkan kamu sgt2...bile aku de masalah je kan die dgn tk tenangnya blk bilik..belum sempat bukak kasut, tudung n baju bengkel dh peluk aku suh citer apa yg berlaku..tau2 jelah aku nie kalau bercerita mula la meleleh air mata..hahaha..dh abis nangis bru de ruang nk citer..mia pun bg bahu die utk aku nangis..sweetkan die..smpi skang lah aku wt cmtue,kalau aku rasa sedih sgt aku akan telefon die..sbb skang masing2 dh jauh, mia kt utp aku plak kt uthm..so, melalui hp je lah kami bercerita..dia akan dgr aku nangis dulu bru die suh aku citer..ayat yang selalu die kuarkan..kenapa nie kinah, aku plak nangis, die kte tk pe kinah, nangis dulu..nagis puas2 k..nnt dh ok citer..die plak setia mendgr aku nangis..sebab tue aku syg die..sbb die sweet..hik3...dan menghargai erti sahabat..terlalu bnyk kenangan bersama dgn nya...kalau belajar masing2 nk menang..masing2 nk betul..ahaha...sgt sweet..de satu kenangan yg paling tk leh lupa..stdy kt mcd ngn mia, bud n epul dari 8 malam smpi 6 pagi.haha..gilakan kami..huk3..kenangan semasa di poli..bnyk lagi lah kenangn..tk terlarat nk citer..kongsi sikit2 je dh lah yeh..hehehe..

LIYANA SAAD

yana, sowng lagi kwn aku..herm!!die nie tk yh citer la kalau aku wt salah sikit..haish!!abis dunia nie die bebelkan nya..hahaha..tpi aku suka..sbb benda tue lah aku rindu die smpi skang..kenal yana ni dari sem satu..tpi tk bp rapat..sbb classmate aku satu bilik ngn die sebab tue lah ktowng terkenal..hahahaha...tpi best kenal die...nk dijadikan cerita mcm ne aku leh rapat ngn die sbbnye sem lime aku dpt asrama satu aras ngn die..start dari tue kami rapat..kongsi2 cerita..makan sesama..pastu nangis sama2..hahha..sbb pe nangis sama2 sbb kongsi2 cerita la sbb tue leh nangis..kih3...kenangan nk exam..aku sibuk ngn game aku..huhu...stdy boleh dikire bp jam je..busan2 main game, busan2 main game..slalu gak tido bilik yana nie sbb roomate aku slalu tk de..aku nie penakut orangnya..haha..stdy2 kt bilik die la kalau tk kt bilik mia..pastu aku main game..die punya marah n bebel..ya ALLAH!!kalah bebel mak aku..sbb tue la aku syg die..sbb die suka bebel..kalau siap g kelas..bgn mak ai!!kul 6 pg..kul 7.30 bru siap..dahsatkat die..hehe..yana!!jgn marah yeh..kenangan aku semua nie..pastu hangout ngn die..jalan2, suka2, tgk wayang..bagai2 lah..yana skang kt upm, dekat ngn umah aku.. tpi aku plak jauh kt selatan..tpi kalau blk aku slalu la ajak die dtg umah, tpi asyik bz je die tue..bz ngn aktiviti u..herm!!sedih cm tue...tk pelah nnt de rezki aku g amik die kt upm tue bwk blk umah..hahahaha..k lah smpi sini je citer nya..nnt de citer best tntng mereka berdua aku update lgi..

kenapa mereka yang terbaik dgn aku kerana mereka mempunyai persamaan..persamaan itu biarlah aku dan mereka je yang tahu...sayang MIA n YANA..muaahhh!!!

No comments: