CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 30, 2010

saHaBaT


NOOR HAFIZAH NAJIB

kawan dari sekolah sehingga kini..seorang yang penyayang dan penyabar melayan karenah kwn2 yang kdng naik gile nie ha..haha..dari sekolah memang gile kami berdua..bukan gile sakit mental tue,tpi gile2 perangai ktowng nie..huhu..
nk dijadikan citer,kt skolah dulu ktowng de la geng, tpi tk de smpi de nama geng kami tue.haha..cuma kami nie nakal,suke ponteng kelas, tudung pendek, kain banjir(hanya budak2 sekolah aku je paham)hahaha...slalu kene beratur tmpt yang tk sepatutnya bile perhimpunan atas kesalahan2 tdi la..haha..dh poning2 sgt, setiap hari de perhimpunan je kami jadilah baik..hak3..nakalkan kami..huhu..nama gelaran hafizah nie kt sekolah dulu JIJAH..dalam geng kami tue bukan kami berdua je, ada lagi bape owng ntah..malas nk kire sbb dh malam..haha..tpi aku la berkekalan rapat ngn jijah nie smpi skang..yg lain bukan tk rapat, tpi macamtue2 je sbb masing2 dh jauhkan dan de tanggungjawab masing2.tkpe lah, yang penting masing2 keep in touch yg kan.huk3..
aku ngn jijah tk sama kelas, jijah kelas ceria aku kelas amanah..maknanya kelas aku depan kelas jijah selang dua kelas aku..yg kelakarnya, pantang nmpk aku kuar kelas masing2 menggelupuh nk follow..aku g tnds pun tetibe aku toleh blkng die ngn yusra dh follow..adui!!diowng ingt nk memonteng la tu..padahal aku nk g toilet je..dh diowng kuar tue, niat dihati tk nk la ponteng..bile dh de geng pe lgi..sekolah la kami ukur..hahaha..lau tk sekolah tue kami ukur g cari member2 kt kelas lain, monteng kt kelas diwong..tue lah kenangan yang tk leh aku lupa smpi skng..kalau kowng nk tau, kitowng nie glamour kt skolah dulu..huhu..tk tau sebab pe, tpi jdi perhatian ramai la..haha..so, bile dh glamour nie jadi lah perhatian mata2 gatal kan(paham2 la sendiri) haha..pastu ramai la kwn..kwn2 ktowng ramai la dari kaum berlawanan ngn ktowng kan, syok kwn ngn diowng, tk slalu kecik hati..gurau tk yh ckp, stok kasar je..hahaha..bile abis je waktu sekolah ktowng de kedai makan yg slalu ktowng lepak kt luar skolah tue, smpi pakcik tue agaknye dh hafal menu ktowng hari2 gamaknya..haha..terlalu bnyk kenangan masa sekolah dulu,de yang sedih,gembira, terluka dan sebagainya..tetapi kwn2 sentiasa saling bantu menbant terutama puan jijah nie la(dh status puan yeh)hahaha...
now, memasing dh besar..dh de tnaggungjwb masing, aku ngn stdy aku..jijah ngn keje die, begitu juga kwn2 yg lain..tpi ktowng still hangout together..setelah sekian lama tk berjumpe kwn2..12 december 2010 menjadi detik pertemuan kami setelah sekian lama tk berjumpe..ngn jijah tk yh ckp bnyk kali dh jumpe die..hik3..masing2 dh bnyk berubah..siti dh nk kawin, amat dh makin tinggi(aku kalah), farid dh cm makin kurus berbanding dulu..de lgi tpi tk dpt hadir atas musabab2 tertentu..huhu..masing2 dh dgn kehidupan memasing..enjoy dgn mereka semua,sgt seronok..
tibe time berpisah aku ngn jijah berpeluk sakan,macam tkkn jumpe lgi..hik3..rindu sgt ngn die..NOOR HAFIZAH NAJIB u always the best for me..n always miss u my dear!!
sekian..smpi sini dulu ye..nnt de citer lgi best aku smbng..

No comments: