CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 30, 2010

KhaiRuL FaHmi Che MaT (KFCM)

semalam de terbaca blog gf(girlfriend) en gol keeper kite nie...
menakjubkan, menarik cerita mereka..
sana sini orang bercerita pasal en gol keeper kite nie..

ok2..aku pun nk bercerita jugak pasal en gol keeper HARIMAU MALAYA nie..but not to match la..skit2 je..

jeng..jeng..cerita bermula begini..

herm..kalau korang nk tau aku memang minat bola sepak, tpi yang pelik aku tk suka bola sepak pasal luar nie. ha!!pe??kowng tk caya??

aku serius nie..memang tk tau pape pasal bola luar negara, yang aku tau bola dalam negara jelah..hahahaha..batak kan??huhuh..whatever la kowng nk ckp, yang penting aku happy disamping bola aku tue..huhu..

ok..back to the topic..
yang sebenarnye aku tk suka pemain yang bergelar keeper..kenapa??
herm..entahlah, maybe sebab die duduk kt gol je kot..hahaha..
aku sgt minat pemain yang berada diposisi pertahanan dan penyerang, yang paling aku minat ofcorse la penyerang.

kenapa aku suka sangat penyerang??
sebab bg aku macam posisi tue berusaha bersungguh2..(ko tk tau yang lain pon main setengah nk mati!!pe jadah la ko nie..baik..baiklah)


ok...kenapa tajuknya KhaiRuL FaHmi Che MaT (KFCM), sebab die lah aku tibe2 menarik pada keeper..sebab die dh buktikan segalanya. kalau keeper tk save that ball kite kalah la kan..hahaha...

tq en KhaiRuL FaHmi Che MaT (KFCM) kerana berjaya membuka mata saya utk memandang keeper juga..

tpi kepada keeper yg sedang mencuba nasib tue..awk tk giveup ke???
kenapa saya tnya.sebab saya yg dh giveup nk bg awk mencube je..
herm..tk pelah..biar ALLAH yang tentukan.

p/s:kepada cik gf KhaiRuL FaHmi Che MaT (KFCM), saya pinjam bf awk jap untuk blog saya...ok2..dh abis..saya pulangkan blk..hehehe...

No comments: