CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, February 25, 2011

Hari Ini

Hari:Sabtu
Tarikh:26 Feb 2011
Masa:2.04 pagi

Assalamualaikum w.b.t

Entri hari nie macam tk de pape perasaan, tapi saya nak luahkan jugak!
Walaupun tk tau pe sebenarnya hati nie bermain..
Adakah Rindu IbuAyah??
Yang nie memang pasti, kerana merekalah buah hati dan jantung saya!
Tiada yang lain...
Adakah Rindu Si dia??
Adakah Rindu Kawan2 seperjuangan dulu??
Adakah Marah Dengan Seseorang??
Adakah Terkecik Hati Dengan Seseorang??
Banyak adakah kan??
Tapi saya sendiri tak pasti pe yang berlaku.
Yang penting Hati tk sedap..
Adakah ia menunjukkan sesuatu petanda yang akan benda yang buruk berlaku??
Saya tak tahu Jawapannya!
Mana perasaan gembira saya yang dulu??
Mana perwatakan happening saya Yang dulu?
Mana semua tue hilang??
Kenapa saya sangat sedih?
Ya Allah...kuatkan lah semangat ku, kerana aku belum bersedia..

Sebelum air mata merembes dengan laju..
I want stop writing..
See You Next Entry k.
I go Wanna Mish You.

No comments: