CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, March 15, 2011

JakuN

Hari:Selasa
Tarikh:16 Mac 2011
Masa:0216 am

Assalamualaikum w.b.t

Kali nie punya entri kelakar...(JGN gelak smpi Guling2 ok!)
Bermula begini ceritanya..
Pada hari ahad yang lepas saya pulang Ke Batu Pahat dengan menaiki bus Dari TBS(Terminal Bersepadu Selatan)..alah!!terminal yang baru bukak tue...

Ha??!!yelah..yang tue..yang grand giler tue..yang mcam rasa dh kt KLIA tue..ha!yang tue lah..
Cantik kan tempat die...

Ha!nk dijadikan cerita begini...
Bus saya sepatutnya jam 3.30 ptg..
En Si Buncit Yang Kacak anta kul 3.00 ptg..lepas anta die blk sebab keadaaan kesihatan yang tk mengizinkan die menemani saya..(tk pe..I paham)
Saya pun menunggu bas di tempat menunggu..(padahal tk tahu tue tempat ape,sbb tgk semua orang duduk.saya pun duduk la..)

Sementara tunggu pukul 3.30 ptg tue search jap internet pakai HP murah saya tue...
Search2 punya search jam dh pukul 3.27 ptg..
Saya macam pelik kenapa tk wt pengumuman lagi diowng nie...Haish!mula la nk marah konon!hahaha
Padahal dh salah tempat tunggukan..hahaha..

Disebabkan takut tertinggal bas, dengan muka selamber saya bangun dan bertanya kepada abg polis yang bertugas di gate 14-16..
Saya:Abg!bas nie dh sampai ke??
Abg Polis:Dh..Ada kat bwh..
Saya:Terima kasih..=)

Dh sampai bwh, buat lagi muka selamba bertanya kepada driver bas!
Bang!nie ke bas ke Batu Pahat!
Abg Bas:Ye dik.Naik lah...

Ok..itulah serba sedikit citer orang yang JAKUN macam saya!
Hahaha...nasib la tk tertinggal bus..disebabkan konon2 macam reti sangat la!
Nie semua En SBYK la punya pasal..sape suh tinggalkan Saya kt situ..kan dh tk reti..
Yang geramnya, tepon die cerita pasal nie..die bantai gelak!haish!
Memang nk kene pukul Pakcik Nie!=)

Kesimpulanya:Jangan terlalu Jakun mcam saya...haha..=)


No comments: