CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, March 28, 2011

Perak..

Hari:Isnin
Tarikh:15 April 2011
Masa:2017 Malam


Assalamualaikum w.b.t

Malam nie tk nak tulis banyak2..
Tpi nak kongsi hasil capture je..
Sile komen utk belajar lebih lanjut kerana saya adalah Budak Baru Belajar....^_^
Gambar2 nie diambil semasa kelas saya wt trip to Pangkor!!
Nie lah antara hasil2 nya...

Nielah ragam kawan2 kelas saya semasa perjalanan menuju ke Perak..

Setibanya di Malakoff...

Disambut oleh pegawai Malakoff Perak..

Bergambar kenangan bersama penceramah...

Gambar kenangan semasa lawatan ke MALAKOFF perak...

Inilah saya yang kuat makan..

Semasa menunggu ketibaan feri..

Mereka keriangan di atas kapal..

Kami diberi peluang menjadi nakhoda kapal...hehehehe..

Setibanya kami di jeti Pangkor..

Nie die pemain hebat kelas2 kami..hahahaha...

Mereka keriangan apabila berjumpa air..

Get ready for snorkling...yok!!yok!!

Menuggu bot yang kelambatan tiba for going to PULAU..


The Hero..Penyelamat mangsa2 lemas..eheheheh..

Tue die ikan2 duyung yang terdampar di pinggiran pantai..

Aik seronokn sgt kwn2 ceq nie nk p snorkling...ingat kwn2...air tue bahaya..

Nampak ikan bulu2..hahaha..

After snorkling sambil tunggu boat amik kami!!bergambar la!

Penyu dan Buaya sahabat baik!

Splash!

Time to BAnAna boat..

Mereka yang pantang nmpk kamera..

Our Class members..Sporting..

The Next Model BEE Section5.

Time to pulang..

Senyuman..

Buy...Buy..n Buy..

Jom Makan...

Nie yang dapat saya muatkan dalam entri kali nie.
Kongsi la ilmu dengan saya...
P/S:Yang mana ada gmbr saya tue dh tentu bukan saya yang amik..tentu la kwn saya yang amikkan...

P/s:to my classmate..kowang semua best..sporting habis..hope our freindship sampai bile2 k..love u ALL...

Sekian..

No comments: