CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, April 2, 2011

Pura-Pura

Hari:Ahad

Tarikh:3 April 2011

Jam:01.06 am


Entri kali nie sgt emosi.. Maka rakan2 sile la tenang kan saya yeh.. Dah macam2 benda nk kuar dh nie.. Yang pasti segala2nya yang kotor.. Alhamdulillah..Berkat kesabaran, semua tue diketepikan.hanya amarah je yang terlepas nie.. Kuat betul hasutan syaitan laknatulah tue kan.. Herm!ko nie lelaki jenis ape la yek.. Masa mula2 nk ayat..perh!!macam2 ayat kuarkan.. Bile dh jumpe dahi licin skit ko mula la bla kan.. cm good2 je ko nie..Hidup penuh dengan kepura-puraan... Ko guna la muka ko yang Agak hensem tue untuk pancing smua pompuan.. But one day if ko kene dengan pe yang ko dh wt ko orang tue..Ko duduk dan pikir r balik.. Ko pun penah wt orang dulukan.. Dunia sentiasa berputar la der.. Hari nie ko kt atas..Ko tunggu hari lain nnt ko plak kt bawah.. Jangan bangga sgt dengan pe ko ada skang... Macam siot je ko.. Aku benci giler tgk muka ko..tlg lah.. Nie tangan dh gatal je nk remove ko.Aih!pikir kekwn je..


Bak kata adik aku! Weyh!ko ingt ko hensem sgt ke?? Pakcik aku lgi hensem la dari ko..tolonglah jangan perasan ok! Bagai langit ngn bumi la..


Pesanan kepada yang terasa:Jangan suke wt orang mcm tue..sbb satu hari kite akan kene balik..time tue ko nk frust tertonggeng dh terlambt la der...Kasar sgt gurau ko tue..

2 comments:

The Norah said...

Tuhan tak pernah tidur kan...what u give u get back....saba banyak2 eaaa....;)

keynah said...

insyaALLAH..
selagi saya boleh bersabar saya akan sabar..
tapi setiap manusia ada tahap kesabaran kan...