CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, April 20, 2011

JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA

Hari:Rabu
Tarikh:20 April 2011
Masa:2259 pm

Assalamualaikum w.b.t

Untuk entri kali nie pasal tajuk kt atas tue..."Jom Join Foto Puisi Penulis Senja"
Firstly, macam biasa la..kene tepek banner penganjur...nie ha banner penganjur a.k.a bakal header baru si En Penganjur...


Kemudian, pilih salah satu puisi En Penganjur yang korang suka dan kenapa korang suka puisi tersebut...
Saya suka puisi En Penganjur "Kata-kata Seorang Ayah"..kenapa saya suka puisi nie..
Sebab puisi nie best..hehehe...tue salah satu sebab la..
Antara sebab utamanye sebab saya sayang AYAH saya sgt2..macam2 pesanan ayah utk saya..
Dan banyak kenangan yang kami sekeluarga lalui bersama tentang ayah..antaranya korang boleh baca entri nie HERO dan LIFE AROUND..
Disini lah segalanya cerita bermula..dan segala yang suka dan duka terjadi..tetapi kami sekeluarga tidak pernah berpecah dalam menempuhi segala yang terjadi..kami sentiasa bersama dalam menempuh segalanya..
Duhai ayah!ketahuilah anakmu ini amat menyayangi dirimu...

Dah puas komen tentang puisi yang saya suka kene pulak komen tentang header baru En Penganjur dan Komen tentang blog Beliau berat ke tk..

En Penganjur..kali kedua saya kata...blog awak tk berat!!!Saya ulang sekali lagi...BLOG AWK TK BERAT..ok???header baru cantik..dan lebih menampakkan awk adalah seorang penulis puisi..
Keep In touch...teruskan penulisan awk..

Dah Siap...senang je nak Join benda ini..oleh itu..marilah rakan2ku kite join "JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA" ini..mari2...5 yang terpantas En Penganjur akan buat review blog korang..

P/s:Hargailah yang tersayang selagi ia masih ada...
Doakan Ayah saya supaya cepat sembuh ye rakan2...

Sekian..^_^

No comments: