CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, April 18, 2011

Aku Kau Dan Puisi Senja

Hari:Selasa
Tarikh:19 April 2011
Masa:1420 pm.

Assalamualaikum w.b.t


Entri kali nie tue...pasal tajuk kat atas tue..
Penyair senja de wt bloglist..."Jom Join Bloglist Penyairsenja"
Tak rugi pun korang join bloglist beliau..
Sebab blog beliau sgt best..Kalau korang baca puisi2 beliau sgt menyentuh perasaan..
Saya Sangat suka...menusuk ke kalbu..
Saya dh baca banyak Puisi beliau..Sangat best..jom!!jom!!jom!!join bloglist beliau..jom!!
Lagi satu tk salah kite bagi sokongan yang padu antara kite sesama Bloggers...
Sebab jatuh bangun nye seseorang adalah melalui sokongan rakan2..Jika Rakan2 tidak memberi sokongan sape lagi yang mahu memberi sokongan..Apabila ramai kawan2 yang memberi sokongan maka kite akan lebih bersemangat..Tak Gitu semua??hehe..
Marilah kite memeriahkan lagi suasana dan blog beliau...
Tak rugi apa2 pun..
Nak Tau lebih lanjut sila klik di bawah...


Sekian...^_^

2 comments:

Penyair SenjA said...

terima kasih join...hargai sangat-sangat coretan diatas....nanti me review blog u k....insyaALLAH...;)

keynah said...

sama2..hehehe...^_^..
Tpi u punya puisi sgt best!i like...