CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, April 21, 2011

Saya Menang Award

Hari:Khamis
Tarikh:21 April 2011
Masa:2336 pm

Assalamualaikum w.b.t

Ya!!!Saya menang Ward..yeeeehhhaaa!!Seronoknye..
Alhamdulillah rezki saya...

Mesti korang tertanya-tanya kan Award pe budak nie menang smpai mcm nie sekali kan..hahahaha...
Nie ha, Saya menang Award Foto Puisi Untuk 5 Orang Terpantas yang dianjurkan oleh Penulis Senja..dah la menang award, blog saya di review plak oleh Penulis Senja...
Saya sangt hargai Ward dan review En Penganjur..Terima Kasih Penulis Senja.

Nie merupakan award yang diberi En Penganjur kepada saya..sila tatap ok!


Cantikkan..cube korang baca puisi die..herm..nk meleleh airmata la..kenapa???sbb Saya Sayang Ayah saya la...blog nie terhasil pun kerana Ayah saya k...

Pastu En Penulis Senja a.k.a En Penganjur review blog saya..nie kata2 beliau..

perghhh header tu ... cumel la .. hehe blog awak ni satu jer nak koment .. pasal music ... haaaaaaa kalau nak pasang music .. kene Lah pasang music yang bole pause .. bab tak sume orang suke dengan music .. hehe ..

Sekali lagi!!terima kasih kepada En Penulis Senja a.k.a En Pengajur kerana memberi saya Award ini..saya hargai sgt2...nk print n tunjuk kt ayah saya...hehehe..

Itu lah saja coretan untuk kali ini...
Sekian..^_^

No comments: