CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, April 21, 2011

SEGMEN BLOG REVIEW PAK CEK BIOLA

Hari:Jumaat
Tarikh:22 April 2011
Masa:0023 am

Assalamualaikum w.b.t

Firstly nk bgtau..kali nie punya entri tentang blog review pulak..bukan bloglist lagi..hehehe..
Penganjur ialah Pak Cek Biola..Syarat2 penyertaan seperti berikut:

1)Letak header kat atas ni dalam entri anda dan linkkan ke entri ini

2)Follow blog Pak Cek Biola (tiada paksaan)

3) Letak tajuk entri "Segmen Blog Review Pak Cek Biola"

4)Apakah warna kegemaran anda?

5)Jika anda diberi wang tunai sebanyak RM 1 juta,berikan 3 benda utama yang anda akan buat dari duit itu.

6) tag 1 kawan anda (kalau lebih lagi bagus) dan pastikan mereka mengetahuinya.

7)Kalau dah siap,jangan lupa tinggalkan link anda di entri ini(entri en penganjur la ye)..TQ..

Tarikh tutup penyertaan ialah 23 April 2011 pada jam 1159 pm...

Nie untk syarat pertama beliau..


Syarat kedua tue dh lama patuhi..hehehe..
Syarat ke3: tue kt atas tue terpampang dh...
Syarat ke4: Warna kegemaran saya adalah warna UNGU (PURPLE)..tgk header je dh tau saya suka warna apa.hehe
Syarat ke5: Apa nak buat dgn wang tunai sebanyak RM 1 juta

1.Saya akan mengerjakan Haji Bersama Keluarga
2.Saya akan memberi keselesaan kepada ayah saya yang sakit dulu, mcm cari nurse peribadi n pasang aircond utk ayah..sbb ayah perlukan kedua2 itu..ha!yang penting bayar langsam mesin oksigen ayah tue..
3.Saya belikan Toyota Alphard utk ayah dan renovate kepada ala2 ambulans dengan kebenaran pupakom, utk kesenangan membawa ayah pulang ke Kg Halaman.


Syarat ke7...pas nie la ye...

Kalau nak ke blog En Penganjur boleh klik de header tersebut ye..

p/s:Mesti korang pelik kan..kenapa semua utk ayah saya..Kalau saya nk mengerjakan ibadah seperti menderma dan sebagainye boleh, tpi dalam Islam menolong keluarga yang terdekat dulu adalah perlu didahulukan kemudian baru saudara sesama Islam kite.

Sekian...^_^

2 comments:

Marina Mazlan said...

cik keynah, sorry, tak sempat post entry..

Diyanieee said...

terbaik entry nie :)
dahulan ayah.. sweet jak kamu nie kan..