CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, March 19, 2011

Wahai Hati

Hari:Ahad
Tarikh:20 Mac 2011
Masa:13.10 pm

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

Ok..Hari2 ahad nie sedang asyik2 membelek2 Fb..
Sedang berasyik2 melayan perasaan...
Tibe2 teringatkan En Kekasih Lama..(First LOve)
Herm...Kenapa tibe2 die??
Kenapa???Kenapa die plak yang muncul...
Kenapakah!!

Tipukan kalau korang semua tk de first love kan...
Mesti korang adakan...Korang dpt lupakan tk "die"??
Tolonglah bantu saya lupekan die...Walaupun seketika...
Kalau korang nak tau pe jadi..Klik Link Nie.."Tunang"

Kenapa saya nk lupakan awak??
Sebab saya tk dapat bukak hati untuk orang lain..
Mungkin saya SAYANG seseorang..tpi tk sama seperti saya sayang awk!!
Sedangkan awak bahagia dengan kehidupan awak..
Saya??apa jadi dengan saya?
Pintu Hati tertutup untuk orang lain yang mungkin tidak sama dengan awak..
Wahai hati..kenapakah kamu berdegil...
Bukalah pintu hatimu wahai hatiku untuk mencintai orang lain...
Bukak lah...Belajar lah mencintai dan menyayangi orang lain wahai hatiku..

Sekian untuk Kali nie..
P/s:Jangan lah bermain dengan perasaan orang lain..kerana ini lah padahnya...Sayangilah dan hargailah Pasangan anda...

No comments: